instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה – מין/פורנו

    ההתמכרות למין מונעת את האפשרות לאהבה אמיתית וכנה.

    זוהי הפרעה בשליטה בדחפים השולטת במתמכר ומשפיעה לרעה בכל תחום ואורח חייו. הטיפול מיועד לגברים ונשים אשר הגיעו למצב בלתי נסבל כתוצאה מההתנהגות האובססיבית למין וכל מה שקשור בו.

    במרכז בראשית ניתן לטפל בהתמכרות זו בצורה היעילה ביותר. תחילה אנו עובדים על הימנעות וקטיעת רצף ההתעסקות עם הנושא. השלב השני הינו הטיפול הפרטני\ קבוצתי כאשר הדגש הוא על שליטה בדחפים הרסניים ולמידה על קיום מין בריא ובמידה.

    אחד האלמנטים המשמעותיים בהתמכרות למין זה הצד הכפייתי שמאופיין בכך שהמכור חוזר שוב ושוב על מעשיו למרות שהוא יודע שזה פוגע בו ובהתנהלות חייו.

    ההתמכרות למין מתבטאת באוננות תכופה, יחסי מין מזדמנים, נערות ליווי, מציצנות, גלישה באתרי פורנו בכל הזדמנות וכד’.

    • טיפול תרופתי – ניתן לטפל בהתמכרות למין באמצעות טיפול תרופתי וזאת רק על פי בחירתו של המטופל, טיפול דינאמי שיחות תרפויטיות בהן צוות הטיפול יעבוד עם המטופל על דימוי עצמי, שליטה בדחפים, אינטימיות ועוד.
    • טיפול קוגניטיבי התנהגותי – בהן תעשה עבודה על אחריות אישית, קוגניציות ושיטות למידה כיצד ניתן לתת פרשנות אחרת ובריאה יותר כאשר הדחף עולה.
    • טיפול קבוצתי – עבודה על הרגלי חיים חדשים, רכישת ידע ולמידה כיצד ניתן להתחיל ולבנות מערכת יחסים בריאה ומספקת כאשר יחסי המין אינם בסדר העדיפויות הראשון.

    צוות הטיפול במרכז בראשית מאמין כי רק כאשר המכור יוותר על שליטה הוא יזכה בכוח גדול יותר.

    לקבלת ייעוץ

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      שירותים נוספים

      post-image
      גמילה מאלכוהול

      אלכוהוליזם הינו התמכרות לאלכוהול ומשקאות חריפים. צריכה כבדה של אלכוהול (בירות, יינות, וויסקי, ערק, טקילות, וודקה ועוד) נתפסת כבעיה בריאותית...

      המשך קריאה
      post-image
      גמילה מהימורים

      ההתמכרות להימורים מתארת התנהגות של הימורים חוזרים ונשנים בעקביות ובכפייתיות. זוהי הפרעה בשליטה ובדחפים השולטת במתמכר, מכתיבה את מהלך חייו...

      המשך קריאה
      post-image
      שלבי הטיפול

      התוכנית הטיפולית של מסע זה מורכבת מ: טיפול ביו פסיכו סוציאלי. אבחון טיפול וייעוץ פסיכיאטרי. טיפול פרטני. טיפול קבוצתי. טיפול...

      המשך קריאה