instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אשפוזית תחלואה כפולה

    תחלואה כפולה טיפול באשפוזית

    תחלואה כפולה היא הגדרה כוללת להתמכרות שמלווה מצב נפשי מוגדר, כמו למשל- התמכרות לסמים של אדם הסובל מדיכאון, או התמכרות להימורים של אדם הסובל מסכיזופרניה, וכן על זו הדרך. תחלואה כפולה אינה נדירה, יש טוענים שהלקות הנפשית היא זו שגרמה להתפתחות ההתמכרות המשנית, ויש אומרים שאין לכך כל קשר מהותי, למרות שאין ספק שמצבים נפשיים שונים מהווים דחף נוסף בדרך להתמכרות. כך או אחרת, מצבי התמכרות במתמודדי נפש מורכבים שאינם מאוזנים, ניתנים על ידי משרד הבריאות במספר קטן של מרכזי בריאות הנפש בארץ, מצבי התמכרות אחרים במטופלים נפשית במצב יציב יכולים להינתן במסגרת אשפוזיות לא מעטות בארץ, אבל אשפוזית פרטית זה בכל זאת משהו אחר. מרכז הגמילה בראשית מציע אשפוזית תחלואה כפולה ברמה הגבוהה בארץ בקונספט יחיד מסוגו.

    למי מיועדת אשפוזית תחלואה כפולה

    אשפוזית תחלואה כפולה היא מסגרת אשפוז זמנית קצרה עבור הסובלים מתחלואה כפולה, כלומר- מתמודדי נפש הסובלים מהפרעה כזו או אחרת ברמה הנפשית, שמצאו את עצמם מכורים למשהו כמו כדורים, סמים, אלכוהול או משהו אחר. לפעמים מדובר בכדורים פסיכיאטריים ולפעמים אפילו באקמול, אין זה מחייב שההתמכרות התרחשה בגלל משהו שקשור להתמודדות הנפש, אבל אין ספק שבהליך הטיפול וההחלמה מן ההתמכרות יהיה צורך לתת התייחסות משמעותית להתמודדות הזו ולמצבו המנטלי הכללי של המטופל. לכן, אשפוזית תחלואה כפולה צריכה להיות ככל שיותר קטנה וחמה, ולהכיל כמה שיותר אנשי צוות מקצועיים בתחומי הנפש, לא רק בתחום ההתמכרות אלא גם בהפרעות והתמודדויות שונות בתחום.

    למה זה חשוב כל כך

    ההבנה שמאחורי ההתמכרות עומדת סיבה אנושית פנימית לנפילת הנפש בפני הגורם הממכר, היא חיונית להובלת תהליך גמילה אפקטיבי שמחזיק מעמד לאורך. במידה ומטופל נפש מעוניין להיגמל מהתמכרות מסוימת, חובה על הצוות המטפל לזהות את הגורם שמאחורי המצב, ולתת לו מענה מעמיק שיאפשר לו לצאת מן התסבוכת לחלוטין ולא ליפול אליה בחזרה. אשפוזית תחלואה כפולה מקצועית תדע לחפש ולזהות את הגורם הזה, ולדייק את הטיפול באופן מושלם למטרת הזו. רוצים לשמוע עוד על העבודה שנעשית בין כותלי מרכז הגמילה בראשית? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    לקבלת ייעוץ

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      שירותים נוספים

      post-image
      גמילה מנייס גאי

      גמילה מנייס גאי (סמי פיצוציות) נייס גאי מכיל וריאציות שונות של חומרים בלתי מזוהים לחלוטין בכמויות שונות; בגלל זה, להשתמש ב-Nice...

      המשך קריאה
      post-image
      גמילה מבנזודיאזפינים

      תסמיני גמילה מבנזודיאזפינים בנזודיאזפינים הם תרופות שהפכו נפוצות למדי בשנים האחרונות. יתר על כן, הם בין התרופות הנפוצות ביותר בעולם. הסכנה בהתמכרות...

      המשך קריאה
      post-image
      גמילה מסמים

      הטיפול במרכז בראשית למכורים לסמים מרכז בראשית הוא מרכז גמילה מסמים, מוסד גמילה פרטי ויוקרתי הפועל במספר מישורים על מנת לעזור...

      המשך קריאה

      תחלואה כפולה פרטי

      כמעט כל מכון גמילה העומד בכללי משרד הבריאות ומורשה על ידו, מציע למטופליו אפשרויות אשפוזיות שונות, אבל לא כולם מותאמים עבור מתמודדי תחלואה כפולה. תחלואה כפולה היא מורכבת ביותר עבור המתמודד ונוספת על צרותיו, כדי לצאת ממנה לחיים חדשים צריך סבלנות ואורך רוח, הרבה חשיבה מעמיקה של צוות הטיפול ותמיכה מצידו, ומעל לכל- מקצועיות וניסיון עשיר בתחום. מרכז גמילה למתמודדי תחלואה כפולה פרטי הוא המומלץ ביותר במקרים כאלו. אם אתם מחפשים משהו כזה שיבטיח לכם את מרבית הסיכויים להצלחה, מרכז הגמילה בראשית שמח להציג בפניכם את האשפוזית המדהימה שלנו, בנוף הדרומי המשגע, ובסטנדרט הטיפול הגבה ביותר והיחיד מסוגו בארץ.

      למה אשפוז תחלואה כפולה פרטי

      יש הרבה סיבות לכך שכאשר מעוניינים לעבור גמילה כשברקע ישנה התמודדות נפש נוספת, יהיה צורך באשפוז תחלואה כפולה פרטי. הסיבה הראשונה היא כיוון שרק במסגרת כזו יש צוות רב תחומי מגוון שמכיר לעומק את עולם הטיפול בנפש וידע להתאים את דרך העבודה למכלול הנפשי של המכור, בהתאם לכדורים אותם הוא צורך לעיתים, לדפוס החשיבה האופייני לו, לגורמים שונים הקשורים במצבו המנטלי ומשפיעים על אופן ההתנהלות וההתמודדות עם תהליכים, ועוד. סיבה נוספת היא העובדה שלא מעט פעמים הקושי הנפשי הוא הגורם ליצירת ההתמכרות ומשפיע ישירות על האפשרות להיגמל ממנה. כך למשל אם ביטחון עצמי ירוד הוא הסיבה לנפילה לאלכוהול, חובה לטפל בכך כדי לפתוח את הדלת החוצה. אם התקפי חרדה הם הסיבה לנפילה לסמים- אין אפשרות לצאת מן הסבך בלי לפתור את המצוקה הזו ולאזן אותה.

      איך אשפוז פרטי יעזור

      במרכז הגמילה הפרטי בראשית מטופלים תמיד מספר מצומצם של נגמלים על ידי צוות עשיר ורב גוני שמכיר את עולמות הנפש לעומקם ואת כל הקשת הטיפולית להתמודדויות נפש. הטיפול הינו אישי ופרטני, החשיבה מעמיקה ומבדלת, והיעד תמיד ניתן להשגה. במרכז הגמילה שלנו יערכו תוכנית טיפול הוליסטית הכוללת גוף, נפש ורוח, בהתאם למצב הנפשי ולמצב ההתמכרות בו זמנית. הדרך לחיים יציבים ורגועים נקיים מהתמכרויות עוברת במרכז בראשית. מוזמנים לדבר עם הצוות המדהים שלנו ולהתרשם ממה שיש לנו להציע.

      image