instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה מכדורים נרקוטים

    גמילה מתרופות נרקוטיות

    ניקוי רעלים מסמים הוא אמצעים שמטרתם לנקות את הגוף ממרכיבים המרעילים אותו מבפנים. שלב זה הוא המפתח להחלמה יעילה מהתמכרות לסמים. ניקוי רעלים יספק הזדמנות להקלה על תסמיני גמילה מכדורים נרקוטים, שעלולים לגרום לאי נוחות רבה למי שמכור.

    גמילה מכדורים נרקוטים: מטרות עיקריות של התהליך

    נטילת תרופות נרקוטיות מלווה בהצטברות של כמות גדולה של רעלים בגוף האדם. הם נוצרים כאשר סמים מתחילים להתפרק. הכבד, המוח ואיברים פנימיים אחרים מפסיקים לתפקד באופן יציב. גם אם תוותרו על סמים, לא תוכלו להתמודד לחלוטין עם הרעלים בגוף. הם ממשיכים לשבש את תפקוד האיברים הפנימיים, מה שמוביל לתוצאות מסוכנות.

    גמילה מכדורים נרקוטים כרוכה בניקוי הגוף, שזהו השלב הראשון בטיפול במכור. כאשר השימוש בסמים מופסק בפתאומיות, המטופלים חווים תסמיני גמילה. זה מלווה בטמפרטורת גוף מוגברת, עוויתות, הזיות ותופעות אחרות. עומס יתר על הגוף מוביל ללחץ אדיר שאדם לא יכול להתמודד איתו בכוחות עצמו.

    במהלך ניקוי רעלים, מכור לסמים מקבל את ההזדמנות להיפטר מהסימפטומים העיקריים של הגמילה. מומחים מסירים את כל הרעלים שהצטברו בגופו של המטופל באמצעות שילוב של מספר שיטות וטכניקות חדשניות. ניקוי פותר מספר לא מבוטל של בעיות חשובות:

    • הגוף מתנקה לחלוטין מרעלים שהצטברו;
    • איברים פנימיים מתחילים לתפקד ביציבות;
    • מצב מערכת העצבים חוזר לקדמותו;
    • התהליך המטבולי הופך ליציב;
    • המערכת החיסונית מתחזקת.

    אי אפשר להתגבר על התמכרות לסמים בלי ניקוי הגוף. הגוף יחזור במהירות לקדמותו, כך שאדם יוכל לוותר במהירות על הרגל רע, שלעתים קרובות גורם למוות.

    מתי זה הזמן להתחיל גמילה מכדורים נרקוטיים?

    יש צורך בניקוי רעלים אם אדם חווה תסמיני גמילה מכדורים נרקוטים. ההליך מאפשר להקל על המטופל מכאבים הקשורים לסירוב ליטול תרופות נרקוטיות. אם פעם הטיפול בהתמכרות לכדורים נרקוטיים היה מסתכם בעוד מנה של כדורים, אז היום במרכז בראשית מתאימים עבור המטופל מעטפת טיפולים ממגוון שיטות טיפול מוכרות שהוכיחו את יעילותן בטיפול נגד התמכרויות. להתאמת טיפול מותאם אישית ניתן ליצור קשר עם מרכז גמילה בראשית ולקבוע פגישת ייעוץ והערכה ראשונית לקראת תחילה הגמילה.

    לקבלת ייעוץ

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      שירותים נוספים

      post-image
      גמילה מסמים קשים

      מרכז גמילה מסמים קשים התמכרות לסמים בשלבים הראשונים מתפתחת ברמה הפיזית. הגוף מתרגל לרעלנים הנכנסים כל הזמן, ובהיעדר התרופה, מסמן זאת...

      המשך קריאה
      post-image
      גמילה מבנזודיאזפינים

      תסמיני גמילה מבנזודיאזפינים בנזודיאזפינים הם תרופות שהפכו נפוצות למדי בשנים האחרונות. יתר על כן, הם בין התרופות הנפוצות ביותר בעולם. הסכנה בהתמכרות...

      המשך קריאה
      post-image
      אשפוזית פרטית

      אשפוזית פרטית וטיפול מלא גמילה מהתמכרות היא תהליך לא פשוט, כך מעיד כל מכור שניסה לעשות זאת, בין אם הצליח ובין...

      המשך קריאה

      שאלות תשובות בנושא גמילה מכדורים נרקוטיים

      במרכז "בראשית" אנו מציעים תוכנית גמילה מקיפה וייחודית המותאמת לצרכים של כל מטופל. הצוות הרב-מקצועי שלנו כולל רופאים, פסיכולוגים ומטפלים המתמחים בהתמכרויות, והם עובדים יחד כדי לספק טיפול מיטבי הן לתסמינים הפיזיים והן להיבטים הנפשיים והרגשיים של ההתמכרות לכדורים נרקוטיים. אנו משלבים טיפול תרופתי, פסיכותרפיה, תמיכה קבוצתית ושיטות טיפול משלימות כדי לסייע למטופלים להתגבר על ההתמכרות ולבנות כישורי חיים בריאים יותר.

      גמילה במסגרת פנימייתית מאפשרת התמקדות מלאה בתהליך ההחלמה ללא הסחות דעת והשפעות שליליות מהסביבה החיצונית. במרכז "בראשית", המטופלים נמצאים בסביבה בטוחה ותומכת 24/7, עם גישה קבועה לצוות מקצועי. המתקנים הייעודיים שלנו, הכוללים חדרי טיפול, אזורי פנאי ומساحات פתוחות, מעניקים את המרחב האופטימלי להחלמה. כמו כן, השהות במרכז מאפשרת למטופלים ליצור רשת תמיכה חזקה עם אחרים המתמודדים עם אתגרים דומים, מה שתורם רבות להצלחת הגמילה לטווח הארוך.

      אנו מאמינים שתהליך הגמילה אינו מסתיים עם העזיבה את המרכז, ולכן אנו מציעים תוכנית המשך מקיפה כדי לתמוך במטופלים בחזרה לחיי היומיום. תוכנית הממשק כוללת מפגשי מעקב אישיים וקבוצתיים, המשך טיפול פסיכולוגי, והשתתפות בקבוצות תמיכה של "מכורים אנונימיים". אנו גם מסייעים בהתאמת מסגרות שיקום תעסוקתי, לימודי או התנדבותי בהתאם לצרכים של כל מטופל. מעטפת התמיכה ארוכת הטווח הזו מגבירה משמעותית את הסיכוי להצלחה מתמשכת ומונעת הישנות של ההתמכרות.