instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    גמילה ממשככי כאבים

    גמילה ממשככי כאבים בליווי מקצועי

    גמילה מעוררת מספר תגובות בגוף המתרחשות בתגובה להפסקה או הפחתת המינון של חומרים ממכרים. אלה יכולים להיות תרופות כמו משככי כאבים או חומרים פסיכואקטיביים, אלכוהול וחומרים אחרים. תגובה זו מתרחשת לעתים קרובות למדי, ואנשים רבים חוו אותה. הכל קשור לתגובה הטבעית של הגוף להפסקת החומרים הממכרים. מה לעשות אם קרוב משפחה, חבר או מכר שלכם לא יכול להתמודד עם תסמיני גמילה ממשככי כאבים בכוחות עצמם? אחת הדרכים האפשריות לפתור בעיה זו היא לפנות לקבלת עזרה במרכז גמילה בראשית. בבראשית תמצאו אנשי מקצוע מיוחדים שעזרו וימשיכו לעזור לאנשים עם התמכרויות שונות ומצבים תלויים.

    אילו חומרים גורמים לתסמיני גמילה?

    תסמיני הגמילה אופייניים לא רק לסמים ואלכוהול, אלא גם לתרופות. אלה יכולים להיות כדורי שינה, כדורי הרגעה, משככי כאבים וכו'. בואו נסתכל מקרוב על כל הספקטרום הזה. ניתן לומר שרבות מהתרופות גורמות לתסמיני גמילה. אם רופאים מבחינים בסימני התמכרות, לרוב הם פשוט מפחיתים בהדרגה את מינון התרופה ומייעצים להתחיל סיוע פסיכולוגי.

    מה הם תסמיני גמילה ממשככי כאבים?

    התסמינים נקבעים לפי סוג החומר בו נעשה שימוש, משך השימוש והמינון. אלו הם הסוגים הנפוצים ביותר של תסמיני גמילה ממשככי כאבים אצל אנשים מכורים:

    • במקרים קלים מתרחשים חולשה, עייפות, כאבי שרירים ואובדן תיאבון. במקרים חמורים מתפתח משבר קלאסי, המלווה בהקאות ועוויתות.
    • מיד לאחר הפסקת התרופה, המצב הרגשי מופרע.
    • תסמיני גמילה גורמים לתסמיני דיכאון מוגברים, חולשה, נמנום, עיכוב תגובות, סחרחורת והתקפי פאניקה. לעתים קרובות המטופל אינו יכול לישון כי הוא מתייסר מנדודי שינה או סיוטים. גם הקאות ושלשולים שכיחים במצב זה.
    • במקרים חמורים יכולות להופיע רעידות, חולשה, חרדה, עיוות תפיסה ועוויתות שרירים. במקרים חמורים מאוד מתפתחות פסיכוזה והזיות.

    אבל בהתחשב בכך שכל גוף הוא אינדיבידואלי, כמו גם החומר הפעיל עצמו, תדירות הנטילה של התרופא, סיבולת הגוף וגורמים אחרים, משפיעים על הדרכים בהם עלולים להתבטא תסמיני הגמילה. כדי להעריך נכון את מצב הגמילה, עליכם לפנות מיד למומחים במרכז בראשית. מרכז בראשית הוא מרכז יוקרתי לגמילה, המספקים לכם שלווה ודיסקרטיות, המאפשרים לכם להתפנות לדברים החשובים באמת במהלך הגמילה.

    לקבלת ייעוץ

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      שירותים נוספים

      post-image
      שלבי הטיפול

      התוכנית הטיפולית של מסע זה מורכבת מ: טיפול ביו פסיכו סוציאלי. אבחון טיפול וייעוץ פסיכיאטרי. טיפול פרטני. טיפול קבוצתי. טיפול...

      המשך קריאה
      post-image
      גמילה מקוקאין

      טיפול גמילה מקוקאין סם הקוקאין העשוי מעלי צמח הקוקה, הוא סם חזק במיוחד. שימוש ארוך טווח בחומר נרקוטי זה משפיע לרעה...

      המשך קריאה
      post-image
      אשפוזית פרטית

      אשפוזית פרטית וטיפול מלא גמילה מהתמכרות היא תהליך לא פשוט, כך מעיד כל מכור שניסה לעשות זאת, בין אם הצליח ובין...

      המשך קריאה

      שאלות תשובות בנושא גמילה ממשככי כאבים

      תהליך הגמילה ממשככי כאבים כרוך לרוב בתסמינים לא נעימים כמו חרדה, כאבים, שלשולים ונדודי שינה. עם זאת, במרכז "בראשית" נעשה שימוש בטכניקות מתקדמות להקלה על תסמיני הגמילה, כולל טיפול תרופתי מותאם אישית וטיפולים משלימים כמו דיקור, מדיטציה ועוד. המטרה שלנו היא להפוך את תהליך הגמילה לנסבל ככל האפשר עבורך, תוך מתן תמיכה אישית וליווי מקצועי בכל שלב.

      משך השהייה במרכז הגמילה תלוי בגורמים שונים כמו סוג המשכך, מינון, זמן השימוש והמצב הבריאותי הכללי. בדרך כלל, תוכנית הגמילה הבסיסית נמשכת כ-30 יום הכוללים גמילה פיזית ושיקום נפשי ראשוני. לאחר מכן, מומלץ להמשיך בתוכנית שיקום מורחבת של 60-90 יום, הכוללת טיפול פסיכולוגי מעמיק ורכישת כלים להתמודדות לאורך זמן. נבנה יחד תוכנית שתתאים לצרכים שלך.

      במרכז "בראשית" אנו מייחסים חשיבות עליונה לשמירה על פרטיות המטופלים. כל פנייה למרכז מטופלת בדיסקרטיות מלאה, והמידע האישי נשמר חסוי. הצוות שלנו מחויב לסודיות רפואית ולא יחלוק שום מידע ללא אישורך המפורש. גם המרכז עצמו ממוקם באזור מבודד ושקט, המאפשר לך להתמקד בהחלמה מבלי לחשוש מחשיפה. אנו מבינים את הרגישות הכרוכה בתהליך הגמילה, ונעשה הכל כדי לאפשר לך לעבור אותו באווירה תומכת ומכילה.