instagram facebook whatsapp-call
צור קשר

לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    שמי X ואני מכור

    מאת: מרכז גמילה בראשית

    לפני חצי שנה אם היו שואלים אותי מי אני הייתי אומר איש עסקים מצליח בעלים של חברה מצליחה בצפון נשוי באושר לאשה ואבא לשלושה ילדים מדהימים גרים באושר בשכונת יוקרה בצפון , איש חברה שחיי במעמד סוציו אקונומי גבוהה.

    עד שהכול התפוצץ ערב אחד הסוד הגדול שלי שנשמר במשך עשור מכול הסובבים אותי התגלה במקרה ע”י אשתי שמצאה במקום מחבוא את שקיות הקוקאין אשר השאירו עבורי.

    מכאן החלה תפנית חדה בחיי נערך עימות ביני לבין אשתי בו הודאתי שאני השתמשתי בקוקאין.

    ובהחלטה משותפת סיכמנו שאני ינסה להיגמל לבד ע”י הליכה לחדרי “NA” ובדיקות שתן פעמים בשבוע כך במשך חודש ואז נראה.

    לאחר שבועיים של ניסיון ללא הצלחה של יותר מיום ניקיון נפלתי לשבועיים קשים בינתיים בני משפחה קרובים הורים שלי נחשפו וההרס בבית הגיע למצב בוא הייאוש הביא אותי למחשבות אובדניות , ברגע בודד של שפיות לאחר כחודש מאז שנחשף מצבי האמיתי ביקשתי ממטפלת שבאותה תקופה ליוותה אותנו להתאשפז אבל שיהיה מקום בו ישמרו על דיסקרטיות, לאחר שקיבלנו שמות של מקומות העונים לדרישות מרחק רמת טיפול ושמירה על אנונימיות אשתי עיינה באתר הבית של “בראשית ” ונערכה שיחת טלפון בינה לבין יוסי אטיה מנהל המרכז ומיד היה ברור לה ולי שזה המקום.

    יומיים לאחר השיחה הביא אותי חבר טוב לבראשית , מכאן התחיל המסע שלי חזרה לחיים.

    תחילת המסע הייתה קשה מאוד הגעתי בהצהרה שאני מגיע רק ל 28 יום , (מינימום הנדרש כקבלה לאשפוז בגמילה מקוקאין) וזאת למרות שהמלצת הצוות במרכז הגמילה בראשית לא פחות משלושה חודשים , דבר אותו לא הייתי מוכן לקבל והדפתי טרם הגעתי לבראשית תקופה ארוכה כזו של התנתקות לא מתאימה לאיש משפחה ילדים עסקים , מה יגידו מה אני יגיד לסביבה לאן נעלמתי וכו’.

    הימים הראשונים שלי בגמילה היו ימים של המון הבנה מצד אחד ומצד שני התווית קללים ברורים וסדר יום ברור בזמן השהות בבית אשר כלל קבוצות טיפוליות שיחות אישיות ע”י מדריכים ומטפלות בהם ניתן היה לחלוק ולשחרר.

    היה לי הרגשה מיוחדת בבית גם מהמדריכים וגם והמטפלות ומהמטופלים האחרים ממש מההתחלה יחס של המון אהבה נתינה ואכפתיות , לא נתנו לי להרגיש בודד דבר שעזר לי מאוד להתגבר על הכאב והפחד וגעגוע עד מהרה הרגשתי איך ניבנה אצלי ביטחון במדריכים במטפלות ובחברי להחלמה מה שהיה נדבך מאוד חשוב להבנה שלי מי אני וכמה חולה אני לאחר כשלושה שבועת הגעתי להבנה שככול שאשאר ויאריך את השהות שלי בבראשית אני ילמד להכיר את עצמי ואת הבעיה שלי שהיא לא בעיית סמים והקוקאין אינו הבעיה שלי אלה שיש לי בעיית חיים ורק בזכות הטיפול המעמיק שניתן לי בגמילה בבראשית הן הטיפול הקבוצתי והן הטיפול האישי הצלחתי להבין זאת ולהודות שאני נכשלתי , ואני מכאן יכול להתחיל לבנות את עצמי מחדש.

    כל מה שגדלתי עליו וכול מה שחשבתי עלה בשיתופים ובטיפול נגעתי בנקודות ובעיות באישיות שלי שמעולם לא העזתי לדבר עליהם לאחר טיפול סגור של שלושה חודשים קיבלתי כלים אשר מאפשרים לי לבנות סדר יום לקבל הכוונה לקבל את עצמי כפי שאני מכור מחלים ולהבין שמבראשית אני יוצא מנצח , ויכול לצאת עם כלים להמשך טיפול בחוץ והתמודדות עם המחלה שלי.

    סביר להניח שללא הגמילה בבראשית הצוות המקצועי והמסור והחברים לא הייתי בחיים היום.

    ומודה ללא בושה שאני מכור.

    לקבלת ייעוץ

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      התמודדויות עם רגשות בטיפול

      מאת: איילת פניני זלינגר פסיכותרפיסטית הוליסטית הרגשות שלי לא רצויים – התמודדויות עם רגשות אצל מטופלים בטיפולים רבים ובעיקר בסדנאות אשר אני...

      המשך קריאה
      post-image
      התמכרות לסמים הסיפור שלי – אב ובנו

      מאת: מרכז גמילה בראשית הפשע היה חלק מהחיים שלי בשלב מאוד מוקדם. לא משהו מתוחכם, אלא פשיעות קטנות כאלה לשלם את...

      המשך קריאה
      post-image
      טיפול אלטרנטיבי

      מאת: תמר שמעון פסיכותרפיסטית הוליסטית תהליכי צמיחה קבוצתיים במרכז "בראשית" נשימה מודעת – ריברסינג נשימה היא אחד הביטויים הכי מובהקים למצבנו הנפשי, למה...

      המשך קריאה